FILOSOFIE ROVNOVÁHY
JUDr. Dalibor Grůza
Ph.D.
FILOSOFIE
LÁSKY ANEB ŘÁD VÍTĚZNÉ ARMÁDY:
"Všichni
živí tvorové ve skutečnosti nejvíc chtějí žít ve světě, kde se budou mít
všichni rádi,
proto je každý
stále povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti."
Vše ostatní jsou
více názory(spekulace).
(tj. maximálního souladu dobrých a zlých, resp. dobra
a zla)
Tato kniha je licencována za podmínek http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/deed.cs
licence Creative Commons
Uveďte autora/Zachovejte licenci 3.0.
Na podporu politické Strany za práva všech živých tvorů www.spvzt.cz
, www.stranazapravavsechzivychtvoru.sweb.cz .
FILOSOFIE ROVNOVÁHY
JUDr. Dalibor Grůza
Ph.D.
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI MOU FILOSOFIÍ A SOUČASNÝMI
NÁBOŽENSTVÍMI?
Veškerá současná
náboženství fungují jako opium (jak uvedl již Karel Marx), tedy jako droga, která lidem
ulehčuje bytí ve světě, kde je tolik smrti a bolesti, poukazem na odměnu
dokonalého života jejich vyznavačů v neviditelném světě a zároveň je v případě
mnoha náboženství zbavuje špatného svědomí ze zabíjení živých tvorů. Zde mám na
mysli např. hinduismus, který slibuje vysvobození-mokšu
z utrpení na tomto světě splynutím s jeho božskou podstatou-brahma,
buddhismus, který slibuje vyvanutí-nirvánu po smrti, židovství a křesťanství,
která slibují nebe s Bohem, popř. s Ježíšem Nazaretským možná Kristem jako
králem po smrti člověka.
Tato
náboženství léčí, zlepšují svět touto drogou poukazem na odpovědnost člověka za
jeho posmrtný život, když využívají podvědomý tzv. oceánický pocit v psychice
každého člověka a podle mne i ostatních živých tvorů po životě ve světě, kde by
se měli všichni rádi. Mnohá tato náboženství zároveň představují nebezpečí
fanatismu, protože tato droga zbavuje člověka prostřednictvím různých rituálů
jeho špatného svědomí ze zabíjení živých tvorů.
Filosofie
rovnováhy však nefunguje jako takováto droga, protože slibuje odměnu za
její dodržování již v tomto viditelném světě (nikoliv až po smrti), a to v
podobě života jedince, kterého mají všichni rádi a který má všechny rád (jde o
uskutečnění výše uvedeného oceánického pocitu člověka v tomto světě, odměnu
šťastného života v tomto světě slibovalo ve starší podobě rovněž židovství, což
však v historii s konečnou platností vyvrátil holocaust pravověrných židů,
důvodem této tragédie podle mé Filosofie rovnováhy bylo, že i židovství
fungovalo v minulosti jako výše uvedená droga, protože umlčovalo špatné svědomí
ze zabíjení zejména jiných živých tvorů jako člověka). Filosofie rovnováhy dále
není touto drogou, protože slibuje brzkou změnu našeho světa (nikoliv až po
smrti) na svět, kde se budou mít všichni rádi, kde budou všichni živí tvorové
přátelé na život a na smrt, a to prostřednictvím navrženého znění porážkové
daně (obdobně brzký příchod spásy našeho světa slibovalo rané křesťanství v
podobě druhého příchodu Ježíše Nazaretského, možná Krista, když se tento
příchod nekonal, došlo k rezignaci na brzkou spásu našeho světa a ke změně
křesťanského učení na onu drogu, slibující odměnu jeho vyznavačům až po smrti).
Vzhledem k
výše uvedenému není Filosofie rovnováhy jedním z mnoha dalších náboženství, ale
rozumovým pokusem o změnu našeho světa již v tomto životě, jehož úspěch či
neúspěch jak při jejím použití v osobním životě jednotlivce tak v případě
použití navrženého znění porážkové daně pro celou společnost umožňuje její
verifikaci (ve smyslu falsifikace vědecké teorie vymezené filozofem Karlem Popperem), tedy její potvrzení nebo vyvrácení vědeckým
experimentem.
JAK
PROSADIT PORÁŽKOVOU DAŇ V POLITICE?
Odpověď se skrývá v mé Filosofii rovnováhy.
Zvířata sama nemají sílu, jak porážkovou daň prosadit, ani, aby za ni
hlasovala, ani, aby si ji vybojovala se zbraní v ruce,
tudíž politici nemají v současnosti žádný zájem ji prosazovat, protože by jim
to nepřineslo popularitu u žádné větší jejich cílové skupiny voličů. Je tomu
obdobně jako s ochranou nenarozených lidských embryí katolickou církví marně
usilující o zákaz potratů, lidská embrya také nemohou válčit ani hlasovat.
Proto prosazení porážkové daně nyní za stále ještě relativně příznivé politické
a ekonomické situace je prakticky nemožné.
Jediný režim, kterému se podařilo v Evropě
prosadit rozsáhlou ochranu zvířat, byl nacistický režim v Hitlerově Německu.
Zjednodušeně by šlo tudíž říci, že k prosazení rozsáhlé ochrany zvířat bylo
potřeba vraždit lidi, výsledek tohoto pokusu však skončil rovněž totálním
neúspěchem.
Dle Filosofie rovnováhy bude pokračovat
prohlubování současné ekonomické a politické krize v západním světě, na konci
této krize je opět všeobecná bída, krachy ekonomik, nastolení diktatur a válka
v západním světě jako za fašismu v minulém století. Důvodem této krize je dle
Filosofie rovnováhy evoluční nedokonalost, resp. nemorálnost obyvatel západního
světa, kteří žijí nehorázně na dluh, jinými slovy projídají zboží patřící
někomu jinému tak, že okrádají stát, bohatí tunelováním, chudí v bezpracných
sociálních dávkách, příčinou této nemorálnosti, resp. evoluční nedokonalosti
obyvatel Západu je pak dle mé Filosofie rovnováhy nenávist a pomsta utýraných
živých tvorů naší civilizací, zejména hospodářských zvířat v průmyslových
zemědělských velkochovech, resp. nenávist a pomsta živých mikroorganismů těchto
utýraných živých tvorů a jejich příbuzných živých mikroorganismů.
Proto by se dalo říci dle Filosofie rovnováhy z
hlediska hospodářských aj. zvířat a budoucího uzákonění porážkové daně, čím
bude celosvětová krize horší, tím lépe, buď se z toho lidi zavčas poučí a
uzákoní porážkovou daň a předejdou tak výše uvedené narůstající pomstě naší
civilizací utýraných živých tvorů, zejména zvířat, nebo se z toho nepoučí, a
pak buď naše civilizace zanikne, např. v atomové válce nebo bude porážková daň
prosazena za cenu krve mnoha lidí nástupem některého diktátora, tradičně
ochraňující zvířata byl nacismus, např. tedy nového nacistického diktátora.
Pozn.:
Filosofie
rovnováhy zachycená v této knize vznikala zhruba od roku 1999 do roku 2012 (postupně
od nejdřívějšího textu: I. Kniha: 3. Díl Filosofie
rovnováhy, 2. Díl Rozhovory o Filosofii rovnováhy, 1. Díl Vědecká teorie ráje
na Zemi a Summary: The Scientific Theory of the Paradise
on the Earth, Úvod,
Dodatky-racionální mystika, Zákon o porážkové(masné)
dani, II. kniha: 1. díl Obhajoba Ďábla jako smrti a zla, 2. díl Chování dle
Filosofie rovnováhy, 3. díl Přírodovědný důkaz úspěchu milosrdných a SCÉNÁŘ
FILMU: Filosofie rovnováhy a porážková daň. Je evoluce přírody milosrdná?),
proto je, i když jsem předchozí části textu stále s ohledem na nejnovější
stanoviska upravoval, nutný systematický a časový výklad celého jejího textu.
(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz
, www.filosofierovnovahy.sweb.cz )