SPISY
FILOSOFIE ROVNOVÁHY
( WWW.SPVZT.CZ )
JUDr.
Dalibor Grůza Ph.D.
FILOSOFIE
LÁSKY ANEB ŘÁD VÍTĚZNÉ ARMÁDY:
"Všichni
živí tvorové ve skutečnosti nejvíc chtějí žít ve světě, kde se budou mít
všichni rádi,
proto je každý
stále povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti."
Vše ostatní jsou
více názory(spekulace).
(tj. maximálního souladu dobrých a zlých, resp. dobra
a zla)
Tato kniha je licencována za podmínek http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/deed.cs
licence Creative Commons
Uveďte autora/Zachovejte licenci 3.0., Copyleft
2013-2019
Na podporu politické Strany za práva všech živých tvorů www.spvzt.cz
, www.stranazapravavsechzivychtvoru.sweb.cz .
SPISY-FILOSOFIE ROVNOVÁHY
JUDr. Dalibor Grůza Ph.D.
Filosofie rovnováhy aneb ŘÁD VÍTĚZNÉ
ARMÁDY jako biblický ráj ve světě pro všechny živé tvory našimi vlastními
silami jako komentář Bible, Genesis, kapitola 1-4 … 1-6
I/ ÚVOD - INTRODUCTION
(WEB) … 1-24
II/ PŘÍRUČKA STRANY ZA PRÁVA VŠECH
ŽIVÝCH TVORŮ … 1-84
III/ SYMBIOTICKÉ ZEMĚDĚLSTVÍ A
PŘÍRODOVĚDECKÉ EXPERIMENTY PROKAZUJÍCÍ FILOSOFII ROVNOVÁHY … 1-68
IV/ ŘEŠENÉ PŘÍKLADY A KOMENTÁŘE DLE
FILOSOFIE ROVNOVÁHY … 1-123
V/ VĚDA O LÁSCE (CHARITOLOGIE) … 1-147
VI/ MŮJ (PRÁVNÍ) PŘÍPAD … 1-13
FILOSOFIE
ROVNOVÁHY FILOSOFIE LÁSKY ANEB ŘÁD VÍTĚZNÉ ARMÁDY: „Všichni živí tvorové ve
skutečnosti nejvíc chtějí žít ve světě, kde se budou mít všichni rádi, proto je
každý stále povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti.“ Vše ostatní jsou
více názory (spekulace)(tj. což je možná také více
názor /spekulace/).
Podle
mé Filosofie rovnováhy nebude-li zastaven buřtovací
(na masové porážky, tj. masové vraždění a vaření zejména zvířat) stroj
způsobující obrovskou zbytečnou smrt a bolest, tak z důvodu pomsty za tuto
obrovskou smrt a bolest svět skončí katastrofou (např. jadernou válkou). Podle
mé osobní zkušenosti tento buřtovací stroj nelze
zastavit za současného stavu lidské společnosti. Je otázkou, zda za výše
uvedené situace se nejeví jako nejreálnější jaderná válka. (možnost bet jako deborot, tj. včely či Devil, tj.
Ďábel, tj. jako o hodně více než co možná nejméně smrti a bolesti) Zastavení
výše uvedeného buřtovacího stroje je podle mne možné
pouze vědeckou revolucí, jadernou válkou, příchodem spasitele či ve velmi
dlouhém časovém období pozvolným vývojem, v což vše je třeba až do konce vždy
doufat. Jedinou další věcí, v co člověk snad může doufat, je jeho stálé
působení co možná nejméně smrti a bolesti a že tudíž tento milosrdný člověk
unikne pomstě za lidmi způsobenou obrovskou zbytečnou smrt a bolest. (možnost
alef jako alohim či Bůh jako co možná nejméně smrti a
bolesti) Přesto jsem mírným optimistou.
V
konečném důsledku v případě každé myšlenky je vždy nejdůležitější rozhodnutí se
o podřízení se charitě (tj. působení co možná nejméně smrti a bolesti) anebo
naopak necharitě (tj. působení o hodně více než co
možná nejméně smrti a bolesti), tj. nejdůležitější otázka, jestli světu vládne
charita (tj. působení co možná nejméně nebo o málo více než co možná nejméně
smrti a bolesti) či tato necharita či tyto charita a necharita ve stejných rozsazích.
V současnosti silnější požírá slabšího a možný dobrý
jediný Bůh (charita) je pro člověka neviditelný, proto rozhodnutí vždy působit
co možná nejméně smrti a bolesti je v současnosti z velké části
morálním volním rozhodnutím každého jednotlivého člověka. Spor o možnou suverenitu charity v našem
světě může s konečnou platností v současnosti vyřešit pouze následující symbiotický
vědecký experiment: založení politické STRANY ZA PRÁVA VŠECH ŽIVÝCH TVORŮ
(SPVŽT), jestliže prosadí porážkovou daň s konečným cílem spotřeby jen
přirozeně uhynutých zvířat a také prostředek pro pomoc lidem v krajní nouzi.