ŘEŠENÉ PŘÍKLADY A KOMENTÁŘE DLE FILOSOFIE ROVNOVÁHY
JUDr. Dalibor Grůza
Ph.D.
FILOSOFIE
LÁSKY ANEB ŘÁD VÍTĚZNÉ ARMÁDY:
"Všichni
živí tvorové ve skutečnosti nejvíc chtějí žít ve světě, kde se budou mít
všichni rádi,
proto je každý
stále povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti."
Vše ostatní jsou
více názory(spekulace).
(tj. maximálního souladu dobrých a zlých, resp. dobra
a zla)
Tato kniha je licencována za podmínek http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/deed.cs
licence Creative Commons
Uveďte autora/Zachovejte licenci 3.0.
Na podporu politické Strany za práva všech živých tvorů www.spvzt.cz
, www.stranazapravavsechzivychtvoru.sweb.cz .
ŘEŠENÉ PŘÍKLADY A KOMENTÁŘE DLE FILOSOFIE ROVNOVÁHY
JUDr. Dalibor
Grůza Ph.D.
Důvod
Filosofie rovnováhy a zákona o porážkové dani
Podle většinového názoru je člověk vrcholným predátorem v přírodě, a proto
má právo zabíjet jiné živé tvory, zejména mám na mysli zvířata, hmyz a rostliny
či houby a, i když se to člověku třeba ani nelíbí ani to veřejně nepřizná,
člověk musí respektovat skutečnost, že v přírodě vládnou silní, často
nemilosrdní predátoři, a člověk jako vrcholný predátor se musí podle toho také
ve svém životě zařídit. Člověku údajně nemusí jít o dobro všeho tvorstva, ale
jen o dobro vlastní smečky i na úkor velké smrti a bolesti jiných smeček živých
tvorů, člověk údajně může schvalovat a působit o mnoho více než co možná
nejméně smrti a bolesti. Člověk má tudíž údajně právo být rovněž nemilosrdný.
Toto má částečně dokazovat historická tradice lidstva a pozorování přírody,
zejména Darwinova evoluční teorie, i když dokonalý exaktní vědecký důkaz tohoto
zatím exaktní vědou předložen nebyl.
Naopak dle Filosofie rovnováhy platí v přírodě zákon výlučné harmonie, tj.
symbiózy, tj. z dlouhodobého hlediska nesilnější zákon lásky (definovaný
samozřejmým způsobem mou Filosofií rovnováhy, že "Všichni živí tvorové ve
skutečnosti nejvíc chtějí žít ve světě, kde se budou mít všichni rádi, proto je
každý stále povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti. Vše ostatní jsou
více názory (spekulace).). Toto se opírá o mou vědeckou hypotézu, že podle
„Filosofie rovnováhy“ jsou živé mikroorganismy, zejména živé buňky schopny
rozeznat a zapamatovat si, zda je chráníme, zejména krmíme, nebo zda je
zabíjíme. Tedy i tyto živé mikroorganismy jsou schopny podle „Filosofie
rovnováhy“ základní myšlenkové - duševní úvahy rozlišovat a zapamatovat
si přítele a nepřítele. Dalo by se říci, že mají duši v náboženském slova
smyslu. K nepřátelskému živému mikroorganismu se pak nejen tyto živé
mikroorganismy, ale i jejich blízké či příbuzné živé mikroorganismy chovají
nepřátelsky, resp. jej požírají, což se v našem makrosvětě zřejmě
projeví jako spor, hádka, nemoc, bolest, válka, zranění, neštěstí, neúspěch, smrt
apod. K přátelskému živému mikroorganismu se potom podle „Filosofie
rovnováhy“ tyto živé mikroorganismy chovají rovněž přátelsky, resp. jej
nepožírají. A požírají ty živé mikroorganismy, které by jej chtěli
sežrat. Přátelské chování mikroorganismů se v makrosvětě projeví buď jako
klidný a dlouhý život můj a mých potomků, nebo jako řada přátel a
spolubojovníků, kteří jsou za nás ochotni se obětovat a bojovat. Ve své
Filosofii rovnováhy se pokouším nalézat rovněž exaktní přírodovědecké důkazy
svědčící pro tuto hypotézu.
Platí-li má Filosofie rovnováhy, pak se každému živému tvoru v přírodě i
člověku jako vrcholovému predátoru v přírodě z dlouhodobého hlediska vyplatí
stále být co možná nejméně predátorem, tj. stále působit co možná nejméně smrti
a bolesti, nebo alespoň stále nepůsobit o mnoho více než co možná nejméně smrti
a bolesti. Bude-li se chtít lidská společnost dále humanizovat, pak se dá
předpokládat, že zcela jistě dojde v budoucnu k uzákonění mnou navržené
porážkové daně, nebude-li se lidská společnost dále humanizovat, pak k tomu
zřejmě nedojde.
Hlavní
v běžném životě praktická biblická otázka: Je příroda nemilosrdná nebo v ní lze vlastními silami živých tvorů
nastolit biblický ráj pro všechno živé?
Má Filosofie rovnováhy stojí na jediném dogmatu
(Všichni živí tvorové ve skutečnosti nejvíc chtějí žít ve světě, kde se budou
mít všichni rádi, proto je každý stále povinen působit co možná nejméně smrti a
bolesti. Vše ostatní jsou více názory (spekulace).), ze kterého plyne pravda,
která je zřejmá každému myslícímu tvoru, která by šla vyjádřit tak, že, kdo ze všeho nejvíc chce vlastními
silami co nejdříve dosáhnout světa, kde by se všichni (zejména všichni živí
tvorové) měli rádi (tedy dosáhnout ráje na Zemi), měl by stále působit co možná
nejméně smrti a bolesti (zejména všech živých tvorů), pokud nebude případně
výše uvedený axiom či dogma prokazatelně vyvráceno.
(viz
www.spvzt.cz
)