Věnováno památce mého psa Gooda-dobrého křesťana, protože s moji pomocí byl charitní (jen vegetarián a v krajní nouzi mrchožrout)
FILOSOFIE
ROVNOVÁHY
FILOSOFIE LÁSKY ANEB ŘÁD VÍTĚZNÉ ARMÁDY: "Všichni
živí tvorové
ve skutečnosti
nejvíc chtějí žít ve světě, kde se
budou mít všichni rádi, proto je
každý stále povinen působit co
možná nejméně smrti a bolesti." Vše
ostatní jsou více názory (spekulace).
Problém je, jestli podstata přírody (charita či naopak predace) umožňuje obecně vrátit charitní jednání za charitní jednání. |
![]() |
Jestliže také pro těhotné a kojící matky a děti nebude uzákoněno jako nynější povolení prodeje v obvyklých obchodech a v budoucnu s výjimkou krajní nouze důsledně vynucováno jedení z mrtvol zvířat jen lékařsky zaručených zdechlin zvířat (např. po veterinární pitvě a převařených v několika vodách v hrnci pod pokličkou), které zemřely zásadně na stáří, popřípadě i porážková daň jako trest za porušení tohoto, což se nyní jeví jako velmi pravděpodobné tak, aby se z ortodoxních muslimů, jejichž náboženství jim zakazuje jedení zdechlin, stali neortodoxní muslimové, pak jinak tito ortodoxní muslimové zřejmě brzy zahájí atomovou třetí světovou válku, ale doufám, že předtím zemřu. | ![]() |
Dokonalý živý tvor jí tedy ze všech živých tvorů pouze rostlinné plody a rostlinná semena. Přátelský živý tvor je oprávněn také jíst pouze postupně v krajní nouzi (zejména z vážných zdravotních důvodů) vejce, v krajní nouzi chcípliny živých tvorů zemřelými přirozenou smrtí, zásadně na stáří, případně v krajní nouzi odebranou krev neporažených zvířat a lidí a mléko, případně v krajní nouzi rostliny, vše vždy co možná nejmilosrdněji chované a zabité, a výrobky výhradně z nich. Postní jídla nyní i pro děti jsou ryby a drůbež (židovské Gefilte fiš a i šábesová kachna se šouletem-luštěninami, či křesťanské postní ryby a i postní kachna) a to dle mě jen za podmínky nikoliv mláďat a jejich milosrdného, resp. přinejmenším současného ekologického chovu a i jejich milosrdné porážky, ale lepší je jíst jejich zdechliny. Půst je omezení potravy, což má mít největší pozitivní přínos pro společnost živých tvorů a pro postící se jedince. |
Křesťané
nemohou dobrovolně
jíst a platit maso z židy a muslimy nucených
velmi mučivých košer, popř. halal
porážek, a to vyjma krajní nouze. Je
velké zlo pro křesťany konvertovat k židovství
či islámu, neboť dle mé zkušenosti
lidé jako všežravci musí
jíst malé množství
masa. Je dovolené, aby tajní křesťané
jedli košer/halal maso v krajní nouzi.
Romuald Jakub Weksler-Waskinel jako přeživší
holocaust, polský katolický
ex-kněz, re-konvertovaný žid. Autor: Dalibor Grůza |
נוצרים לא יכולים לאכול ולשלם מרצון בשר של שחיטה כשרה או חלאלית שזאת מצוה ליהודים ולמוסלמים ושזאת אכזריות גדולה, חוץ מצורך קיצוני. זה רוע גדול של הנוצרים לעבור ליהדות או לאסלאם, כי מניסיוני, בני אדם כאוכלי הכל צריכים לאכול כמות קטנה של בשר. נוצרים סודיים יכולים לאכול בשר כשר/חלאלי בצורך קיצוני. רומואלד יעקב וקסלר-וסקינל כניצול שואה, כומר לשעבר קתולי פולני, יהודי שהתגייר מחדש. מחבר: דליבור גרוזה. |
Král světa je nejméně na asi 51% dle židů princip vraha , ale dle křesťanů princip lásky. Naopak si filosoficky hluboce vážím charitního židovství a charitního islámu. (podle darwinismu a současného ortodoxního židovství vláda charity v přírodě /tj. podle mě osudová povinnost všech živých tvorů působit co možná nejméně smrti a bolesti/ je milosrdná, nicméně lež, protože lidská bytost je vrcholový masožravý dravec, ale podle mé Filosofie rovnováhy věřím, že milosrdná pravda je vláda Lásky ve světě, která je přítomná v Charitní práci všeho naživu) |
Filosofie
rovnováhy,
blíže
česky a anglicky viz ZDE :
Ortodoxní
židé* jsou možná hadi. Hadi jsou možná
ortodoxní
židi*. |
Definice práva. Existují dvě teorie: Za prvé, že všichni živí tvorové jsou v podstatě dobří a mohou spolupracovat. Nebo za druhé naopak, že skupiny živých tvorů bojují nemilosrdně o život jedna proti druhé. První teorie uvedená výše: Biblický Nový zákon jsou morálky příkazy, ale Biblický Starý zákon jsou sankciované zákona zákazy, obojí tvoří základ jakéhokoli práva. Státní právo (tj. osoby u moci) mají trestat jen velká porušení práva tresty v přiměřené (tj. zákonné, tj. dle společenské smlouvy) ale spodní (tj. výchovné) trestní sazbě, kde jsou zbytečně velmi ohroženy život, zdraví (obojí člověka ale také zvířete) (pro tyto protiprávní činy proti životu a zdraví člověka s nejvyšším přípustným trestem přesně stejného poškození života a zdraví lidského pachatele, tj. například oko za oko) a majetek (krádeží) (pro tyto trestné činy proti životu a zdraví zvířete a proti majetku s nejvyšším přípustným trestem, aby život a zdraví člověka nebyly vážně poškozeny). Co se týká procesního postupu, tak věřím, že “Nebo nic není skrytého, co by nebylo zjeveno; aniž jest co tak ukrytého, aby najevo nevyšlo.” (Bible kralická, Nový zákon, Marek 4, 22, Lukáš 8, 17), proto mezi rozsudkem a výkonem trestu vážně poškozujícího zdraví odsouzeného uloženým tímto rozsudkem a také mezi rozsudkem a výkonem trestu smrti proti odsouzenému uloženým tímto rozsudkem poměrně dlouhá doba by měla zásadně uplynout. Stát má mít co možná nejméně úředníků, protože ne-velká porušení práva má Stát nechat řešit prostřednictvím běžných mezilidských vztahů (tj. horizontální spravedlnost). |
Semena rostlin, která mohou ve velké míře nahradit maso, jsou například to, co se dává z polní trávy do hlíny, aby na poli vyrostla nová tráva. Naopak rostlinné plody, které jsou obvykle zdravější než semena rostlin, jsou například to, co roste na stromě a jednak to je zbytek tohoto plodu rostliny, a jednak jej lze jíst, před tím, než dáme rostlinné semeno z tohoto rostlinného plodu do hlíny, aby vyrostlo v nový strom. (Bible, Gen 1,11 a Gen 1: 28-30) |
![]() FILOSOFIE ROVNOVÁHY FILOSOFIE LÁSKY ANEB ŘÁD VÍTĚZNÉ ARMÁDY (I všichni hadi rádi.) |
-
rozhodnutí soudce-zpravodaje Jiřího
Zemánka
Ústavního soudu České republiky a
ústavní stížnost |